Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

Big girls don cry , i dont cry at all.

Av Kickan Lidén - 24 augusti 2007 14:26


Hejsanhoppsan.


Ja , nu har jag nästan nyss kommit hemifrån pappa.. har varit ute i stugan och jäst. Har hunnit med en del faktiskt , I Onsdags så följde jag med pappa på skjutbanan och jag fick prova på och panga jag också , var skitkul. Pappa fick nästan slita geväret ur händerna på mej , haha ! Skjutglada jag (: Sen har jag varit ute och övningskört en del också , vilket går strålande .. Det enda pappa inte tkr om är att jag slickar kanten.. och jag kan inte mkt mer än att garva jag . Haha ! Sen så höll jag på att köra på en katt också , nästan..Pappa tyckte att jag skulle kört över han ! Haha , omg. Ja , så nu äre snart körskolan som gäller sen är det till att ta lappen. idag händer väl det inte så mkt ..:/ , Lotta ville att jag skulle komma och hjälpa henne och rida in hennes märr så jag ringde henne förut men då skulle hon kvala till veckan så vi skulle ta det senare.. Jag som trodde jag skulle få ett tidsfördriv i helgen eftersom jag mot alla odds ska vara nykter :/ suck! Vill ju dricka öl i det stråålande fina vädret. men inte då.. IT SUXX! Ja , nu äre bara några dagar kvar tills löningen kommer , i like it :) Då blire inköp inköp inköp. Det där med att pierca sej i tungan skaver i mitt huvud , har legat och gruvat mej flera nätter . ha ,patetiskt. Men inte för att jag är känslig på så sätt , men jag gillar verkligen inte nålar och skit. Men men ja.. Jag har nog inte så mkt mer att berätta om mitt tråkiga liv och framförallt tråkiga HELG!


hejhopp..



Ojoj !


Ja , nu sitter man här med groggen IGEN ! Asså , spriten drar sej till mej. Jag hade sett framimot en grymt tråkig helg , men nej. Nu har jag sprit och ska snart ut och åka och umgås med nära&kära me like , men Saknar min Emelie. Men nästa helg då är man födelsedagsbarn och då blire till att fira
. Och ofcourse så gör jag det med dej Emelie.. Aja , vardagens  jobbigheter har jag ännu en gång hunnit undan , så fuckoff . Seyou in hell:) HAHA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Lidén - 24 oktober 2007 12:09

    Sitter på skolan och kollar på häst annonser. Vill så gärna skaffa  en igen :) Men trplogtvis så så kommer det inte finnas pengar till det nu om jag ska flytta hemifrån:/ Aja , om en stund ska vi på Studiebesök på Djurkliniken vilket kan bli skoj...

Av Kickan Lidén - 23 oktober 2007 01:06

  Jag vet verkligen vem jag är nu .. no one.. fan

Av Kickan Lidén - 22 oktober 2007 17:20

  Fiddeluttenskrutten.   Har varit på skolan idag , trött som fan. Aja , Syon kom idag också så vi kokade ihop några bra idéer jag & Linda har fått Valedering på häst  lr äh jag orkar inte förklara. Aja , efterskolan så gick Linda med mej till ljusta...

Av Kickan Lidén - 20 oktober 2007 15:27

   Goddag :)   Åh , va skönt det har varit att sova ut :) me like . Är fortfarande i Söråker hos hjärtat.. Ska käka tacos sen och sen komr Petra&Tommy och hämtar oss , hoppas det blir nå buskul ikv . Ha . Aja , vi har iaf beställt lite grejjer tills ...

Av Kickan Lidén - 19 oktober 2007 22:51

    Hejhopp , idag är det fredag.   Har nyss suttit och snackat med Myran " Coccis" i telefonen om hur äcklig en viss person är. Haha , no life lixom.   anyway... Jag försöker smälta att jag aldrig kommer att få min älskade underbara  vackra snygga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards