Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Kickan Lidén - 15 augusti 2007 00:10
Gorgeous


Godkväll gott folk.


Soooov länge idag , vaknade typ 2 ? vaknade av att hjärtat låg och killade mej så där myysigt på ryggen :) Klev upp och gjorde iordning kaffe och tog en rök. Sen ringde Ella och berättade att hon var påväg hem , hon hade kommit så långt som till Gävle , fine tänkte jag. Ringde hem till Emelie , men som vanligt ! INGE SVAR .. duuuut duuuuut , köp ny hem telefon ! Aja , timmarna gick och jag började ringa febrilt. ÅH Answer tha fucking PHONE ! Men så runt 5-6 så fick jag tag på hon och hon sa att jag skulle komma. Mm yeah right ! mamma kunde ine skjutsa eftersom hon hade tagit sej ett förbannat glas vin.. Orkade verkligen inte ta bussen helr , men så fick jag tag i Magnus som var snäll och ställde upp mej skjuts , EFTER fotbollen som slutar typ.. nu ? Aja , skitsamma då.. Tar det imorgon ist , orka börja dricka nu ? När jag går och lägger mej så kliver alla upp igen och börjar super. Dålig timing lixom. Så ja , min dag har väl typ varit att suttit hemma i min prickiga pyjamas , drucke en helvetes massa kaffe ,tvättat. Mja , sen var det väl inte så mkt mer .. Lyckades iaf att beställa en tid på Shanti , pierca tungan .. Dum som jag är så ska jag in den 28;de Augusti. MIN FÖDELSEDAG! larvigt att man inte får dricka och sån shit ! Men like i care ? Jag tänker det iaf , så deså ! sällan man beter sej som en 10årig trotsig snorunge som förtjänar ett kokstryk. Men alla får ha lie överseénde med det , jag har mens. Uhm usch ! knarka alvedon.

Imorgon; Har jag planerat min dag lite bättre , mamma var ju så sööt att hon mutade mej idag eftersom jag var så sur att hon inte kunde skjusa mej så hon erbjöd att ; Lillagumman om du stannar hemma ikväll så skjutsar jag dej imorgon , Också kan du få en slant om du vill! Haha , om du vill ? Ja , varför inte ? Haha .. hell yeah. Aja , sen lär det väl bli nån grogg om man har tur :) Wiiiie , i like it. Har även tagit mej i kragen och börjat med pulvret , lr Milkshake diéten . Smakar skit .. Mamma tror jag ska svälta ihjäl lr nått , och att jag inte få går ner för mkt. Är fett hungrig nu , usch det är så jobbigt ! men det ska tydligen gå bättre efter den första veckan , hoppas*


Näe , nu ska jag nog gå och knyta mej. Börjar blir lite trött . .  Ta sej en nattrök och borsta tänderna och sen blire mys under täcket med gullet.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards