Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Kickan Lidén - 14 augusti 2007 03:08

Hejhopp!


Sällan att jag inte kan sova då >< , NÄ! IT SUXX REAL HARD! Glömde att säga att jag färgade håret igår :) Blondt , lr jag skulle igentligen göra slingor men eftersom jag redan var blond så ser det ut som en blekning . Äh , whatever.. Jag vart nöjd endå , och det är ju huvudsaken ! (: . Fast det vart ju lite slitet men efter en inpackning så vart det strålande sen :) Hehe . Who cares ? Idag ska jag åka till Emelie iaf , hoppas min kära mor vill skjutsa mej. Såå jobbigt att åka buss ;/ usch ! Aja , ska ringa och beställa tid till att pierca tungan imorn också , har suttit och övervägt det dära länge nu om jag skulle Tatuera mej lr pierca tungan , och om jag känner mej rätt så skulle jag säkert ångra mej om jag tatuerade mej så jag börja med att ta hål i tungan :) Älskobert skulle iaf tatuera sej .Gööligt ! Kommer sakna hjärtat mitt när jag åker till Emelie :/ Vill ju vara med dej jämt ! Men måste ju offra lite tid åt mina sjuka kompisar , också har vi sjukt jävla rolligt när vi är med varann :) hah ! Aja , det blir iaf fest fest fest imorn :) Ska ju ha Ellas flyttnings fest :/ Kul men endå inte , för hon fölyttar ju .. till SKÅNE av alla ställen . Värdelöst , bara sticka så där. hm , aja men du komme ju till Jul iaf , och då ska jag få min glas dildo :) HAHA ! Hon ska ju bli glasblåsare :D Aja , näe nu ska jag försöka sova . Måste upp tidigt och fixa tvätten imorn .Får se när jag kommer hem , lär ju skriva några rader om dagarnas bravader :)


A good friend will bail you out of jail but a true
friend will be sitting next to you saying "-Damn, we fucked up!"

Emelie </3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards