Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Lev livet till fullo eller lev inte alls.

Av Kickan Lidén - 4 oktober 2007 19:07



Godkväll.


Har blivit dåligt med bloggandet men har dessvärre inte haft tid då jag har annat att göra . Veckan har en så länge varit bra :) Har varit på skolan och snart gjort klart Boeendeuppgiften så då kan man stryka det sen . Red Jack i onsdags , skulle rida barbacka så därför tog jag han .. Men kommer aldrig svika min Purre <3 , ska bara träna sitsen lite. Idag blev jag hemma .. hadde en fruktansvärd huvudvärk :( men jag klev upp och väckte älskling iaf :) hjäärta mi .Aja , ska ta och rnga Petra och höra om hon ska med ut och gå när hon slutar.


Hejsvejs.

 
 
Petra *Sjöugglan* Hagel

Petra *Sjöugglan* Hagel

7 oktober 2007 00:26

Vad du är gullig som skriver om mog också :) Imorgon blir det hundutställning. Jag älska dig hickan. PUSS på pruppen,

http://www.töva.se

 
Ingen bild

Kickan

10 oktober 2007 23:19

Thii , visst är jag Sickan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Lidén - 24 oktober 2007 12:09

    Sitter på skolan och kollar på häst annonser. Vill så gärna skaffa  en igen :) Men trplogtvis så så kommer det inte finnas pengar till det nu om jag ska flytta hemifrån:/ Aja , om en stund ska vi på Studiebesök på Djurkliniken vilket kan bli skoj...

Av Kickan Lidén - 23 oktober 2007 01:06

  Jag vet verkligen vem jag är nu .. no one.. fan

Av Kickan Lidén - 22 oktober 2007 17:20

  Fiddeluttenskrutten.   Har varit på skolan idag , trött som fan. Aja , Syon kom idag också så vi kokade ihop några bra idéer jag & Linda har fått Valedering på häst  lr äh jag orkar inte förklara. Aja , efterskolan så gick Linda med mej till ljusta...

Av Kickan Lidén - 20 oktober 2007 15:27

   Goddag :)   Åh , va skönt det har varit att sova ut :) me like . Är fortfarande i Söråker hos hjärtat.. Ska käka tacos sen och sen komr Petra&Tommy och hämtar oss , hoppas det blir nå buskul ikv . Ha . Aja , vi har iaf beställt lite grejjer tills ...

Av Kickan Lidén - 19 oktober 2007 22:51

    Hejhopp , idag är det fredag.   Har nyss suttit och snackat med Myran " Coccis" i telefonen om hur äcklig en viss person är. Haha , no life lixom.   anyway... Jag försöker smälta att jag aldrig kommer att få min älskade underbara  vackra snygga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards