Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Kickan Lidén - 13 oktober 2007 00:38


Godkväll.


Hejhopp i lingonskogen ! Idag klev jag upp runt 11,oo ? Jaja   , hur somhelst vaknade jag utav att Petra va ute med hundarna och stog och skrek på Rocko , så då vare bara att kliva upp och göra lite kaffe för att sedan hoppa in i duschen och tvätta surpuppan. Runt 12,3o kom Magnus ut och hämtade mej för jag skulle ut till han och Katarina på Soc möte .. Dom är min fosterfamilj för dom som inte vet. Aja mötet gick bra och jag träffade min nya , vad ska man säga ? Soc tant ? anyway så tyckte jag hon var jätte trevlig . Så det var ju positivt :) Sen när dom hade gått så spelade jag och Katta lite tvspel som var skitroligt så nu ska jag tvinga min käresta och köpa playstation3 , sen skjutsade dom mej till Petra och vi åkte på Ikea och lämnade tillbaka några högtalare som det visst var skitljud i. Sen har vi bara vare ute och snurrat runt och inte gjort ngt särskilt. Så nu sitter jag här och kollar på när hjärtat spelar Xbox. Imorgon är jag väldans sugen på att partaja loss , känner mej helt uttorkad och tråkig , var nog hela två veckor sedan jag festade sist .. vilket är ett , ja vad ska man säga ? KATAFUCKINGSTROF . Haha , aja så jag hoppas på lite rajjrajj imorgon. Hoppas även på att bli frisk någon gång också , tror fan jag kommer att dö snart . Vilket inte känns nå vidare trevligt , it suxx helt enkelt. Näe , nu ska jag ta och beställa lite skor och dyl , måste bränna pengar.


Tjolahopp!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards