Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

Skolan..

Av Kickan Lidén - 24 oktober 2007 12:09



Sitter på skolan och kollar på häst annonser. Vill så gärna skaffa  en igen :) Men trplogtvis så så kommer det inte finnas pengar till det nu om jag ska flytta hemifrån:/ Aja , om en stund ska vi på Studiebesök på Djurkliniken vilket kan bli skoj:) A , fick även ett besked om soffan som vi valde ist för den som blivit påkörd har också blivit det . Fan va irriterad jag är nu ! Åh , är folk  utvecklingstörda lr? Aja , idag ska jag & hjärtat åka på Ikea och köpa lite små grejjer , sen ikv ska Linda komma och vi ska spela tvspel :) kul kul . Aja , nu ska jag kika vidare och se om jag hittar bått intressant!


Hejsvejs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Lidén - 23 oktober 2007 01:06

  Jag vet verkligen vem jag är nu .. no one.. fan

Av Kickan Lidén - 22 oktober 2007 17:20

  Fiddeluttenskrutten.   Har varit på skolan idag , trött som fan. Aja , Syon kom idag också så vi kokade ihop några bra idéer jag & Linda har fått Valedering på häst  lr äh jag orkar inte förklara. Aja , efterskolan så gick Linda med mej till ljusta...

Av Kickan Lidén - 20 oktober 2007 15:27

   Goddag :)   Åh , va skönt det har varit att sova ut :) me like . Är fortfarande i Söråker hos hjärtat.. Ska käka tacos sen och sen komr Petra&Tommy och hämtar oss , hoppas det blir nå buskul ikv . Ha . Aja , vi har iaf beställt lite grejjer tills ...

Av Kickan Lidén - 19 oktober 2007 22:51

    Hejhopp , idag är det fredag.   Har nyss suttit och snackat med Myran " Coccis" i telefonen om hur äcklig en viss person är. Haha , no life lixom.   anyway... Jag försöker smälta att jag aldrig kommer att få min älskade underbara  vackra snygga ...

Av Kickan Lidén - 19 oktober 2007 01:16

  Inte riktigt så illa är det , men visst .. irritation må jag säga.   Kan ju börja med att berätta att vi fick lägenheten :) , Happy ! Flyttar in den 1november. Kan även berätta att vi vann soffan också , men. MEN idag fick vi mejl om att när dom sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards