Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Kickan Lidén - 7 oktober 2007 18:52


Ja , då var det söndag och helgen är mer lr mindre slut . Fine ! det är inget som jag bryr mej så där väldans mkt om.


Fredagen; Är som vanligt korta dagar , vi gjorde klart i stallet för att sedan göra iordning hästarna och gå upp i tältet . Vi hoppade studs , på tre hinder . Precis vad jag hade hoppats på , studs. så jag vart kalas nöjd. Sen gick det väl sisådär. Men det var väl inget nytt anmärknngsvärt . Sen när vi var klar så gick vi tillbaka till stallet för lite mys sen släppte jag ut Purito i hagen igen. Åkte hem och la mej och vila en stund , härligt det va. Sen kom hjärtat hem och jag klev  upp och hoppade in i duschen och sen traskade vi upp till Petra&Tommy.

Jag & Petra tog en promenad eftersom våra pojkvänner har tydligen blivit tvspelsnarkomaner så det var ingen idé att röra tvn. Så vi var ute och gick en timma , två kanske ? Sen så gick vi hem och efter det så åkte vi ner på stan för att kolla om det var nån kul på gång men som vanligt nej. Så senare drog vi hem och Jag&Petra gick och la oss och Roffe&Janne som dom också kalllas åkte iväg.


Lördagen; Så sov jag heeeeela dagen , hade fruktansvärt ont i nacken etfer vi hade suttit och flamsat på i bilen. Aja , vid åtta gick jag upp till Petra&Tommy , hjärtat hade gått dit tidigare. Jag och Petra satt och spelade lite tvspel innan vi skulle skjutsa henne till jobbet för den tråkmånsen skulle ju naturligtvis jobba natt. Sen åkte vi ut och gjorde en del hyss som jag inte tänker skriva ner här . haha , aja sen somnade jag i bilen vid o5 . o5 , 3o ? Och sen vakande jag av att vi var i granloholm och skulle hämta Petra på jobbet.Sen var det bara att åka hem och sova ..


Söndag ; Ja , Jag har  sovit hela dagen och har legat och kollat på film , hjärtat har gått upp till Petra&Tommy och jag ska väl hoppa in i duschen och kila upp dit jag också. Håller på att bli sjuk igen , så nu är jag hyffsat less :/


Kisskissbangbang.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards