Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Kickan Lidén - 9 augusti 2007 16:49

Tjillevippen.


Vaknade igår morse av att det var ett satans liv om några jävla räkor. SUCK! Väcka mej när jag sover som skönast för att bråka om ngr jävla räkor.. Skit i räkorna förfan. Men idag så klev jag FAKTISKT upp klockan 8.oo . Förundransvärt..  Kunde jag aldrig tro , snälla främande. Jaja , igår så hittade jag inte på särskilt mkt.. Som vanligt.. Idag händer det väl inte mkt heller.. Funderar på att börja med pulver dieten igen , FAN va hungrig jag blev bara för det , hehe .. Omg ! Aja , har igentligen inget att säga . Brorsan fyller 25år imorgon :) Ska dit , han har öppet hus och allt , najs ! Ska iväg och inhandla lite presenter & självklart ska jag på Boa (: inhadlas , inhandlas . Aja , nu ska jag nog hoppa in i duschen och göra mej ngt käk .. Tror vi tar det där med pulvret ngt framöver .. Mamma ska göra Köttfärsås&Spagetti :) JUM JUM !

Men hjärta & kärlek / Kickan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards