Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Kickan Lidén - 8 augusti 2007 01:35

Så jävla skönt måste jag säga :) orkar inte ens förklara. Så sjuk grej helt enkelt.. Ja då kan man inte sova igen då , som vanligt .. har sutte och läst Magnus Betnérs blogg.. Skön snubbe det där av ngn konstig anledning. Men jag tkr det ,http://www.magnusbetner.com/user_diary.php . Take a look ! Har typ ätit 10 is glassar nu snart . Glassigt värre måste jag säga ! Morgondagen / dagen lär vara lika rogivande som denna . No shit mango .. Ska faktiskt pallra mej ut i solen  och försöka få lite färg på mej. Kan inte se lika död ut som jag känner mej när skolan börjar , då blire väll ett jävla tjat . Gruvar mej inför årets alla små onödiga samtal som Jag&Emelie kommer få .. Fick ett antal sist , Gör inte si gör inte så.. Man typ ; Okej visst visst , fuck off ! Trotsiga snorvalp . Haha jamenvisst! Ska ut till Emelie en stund också imorn , glömt alla grejjer där. Som vanligt ;S  Sen ut till Granloholm och hämta nån hundjävel..Oops. haha , var in på nån sjuk jävla sida som heter typ bikten ? A , ni måste bara kolla in ett par saker ;


Bästa ligget.

Bästa ligget var när jag var 16 år och jag hade sex med en gubbe som var 67 år . De var det bästa ligget jag har haft under alla mina år.// Lisa.A 26år  


Spottat i hamburgarna

Jag har spottat flera gånger i hamburgarna som jag har gjort på mitt jobb (McDonalds).
//Magnus

( Måste erkänna att jag också snuska mej i maten på mcdonalds när jag jobbade där , HAHA )


Sur mjölk

Jag brukar använda sur mjölk med klumpar i såsen på jobbet. Jag jobbar som kock på en lunchrestaurang i stockholm. Ingen har klagat än så länge.

//anonym kock


Onanerade

Jag onanerade på jobbet idag. Fy fan vad skönt!

//M.S


Toalettbesök

När jag har varit på muggen på jobbet och pissat eller bajsat så brukar jag aldrig spola efter mig. Jag låter alltid någon annan göra det åt mig. Ibland ser jag till att bajsa sent på fredagarna så att skitkorven ligger kvar i toalettstolen över hela helgen till måndag. :-)

Ingen vet att det är jag eftersom alla skyller ifrån. Men de flesta misstänker en person, men inte mig.

//Fredrik


Min chefs dotter

Jag har knullat min chefs 17-åriga dotter vid flera tillfällen, jag är 28 år.

//Björn  


Min flickväns mamma

 Jag knullade min flickväns mamma i röven sedan körde jag in den i munnen på min tjej på kvällen när vi hade lagt oss.

//DirtyBoy


Dricker min sperma 

Jag brukar dricka min egen sperma efter jag runkat.

//Viktor


Juckande hund

Jag är en tjej och en kväll när jag var jätte kåt och inte visste vad jag skulle göra så tog jag in min hund på rumet och lät honom slicka mej. Först var det jätteskönt men eftersåt så kände jag mig äcklad och hunden juckade på mitt ben och sprang efter mig hela tiden.

//Anonym tjej



Sex med en hund

Jag och min kompis har haft sex med hennes hund. Skäms för att berätta det eftersom det är sjukt och äckligt. Men det var skööööönt!!!!!! Kan tänka mig att ha det igen.

//Therese 15 år




Haha , ja det finns faktiskt bra sjuka männsikor här i världen. Näe , usch vad ont jag har i magen av all glass .. Lr av alla snuskiga historier ? :O Haha , aja .. Godnatt !


Med hjärta och Kärlek / Kickan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards