Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Kickan Lidén - 13 augusti 2007 17:55

hejhopp.


Jag & Rowny var ut och åkte lite bil igår  med Jennifer&Andreas (: Skoj ! Åkte på Mcdonalds och köpte glass och Milkshake , mums ! Självklart ställde jag upp och posade för Jejje när hon ville ha sin glassbild. Så hett vart det , really ! Hon är med på nån tävling , glasstävling ! Haha :) A , ni måste bara se bilden ! Haha , hade mina gööölliga pyjamas byxor på mej också , rosa med prickar ! HOT LIKE HELL! Anyway så ringer Emelie och tjatar på mej att jag ska komma till henne idag för de är fest på Hellan , och jag kan inte :( IT SUUX! :@ Åssså har inte det där förbannade Bankomatkortet kommit helr , less :S men jag åker till dej imorn endå bejb , skiter i vilket , om det har kommit elr inte !  Nu kom hjärtat också :) Ska vara lite social med han.


tjingeling.


Ah , just nu snurrar det runt , runt i mitt huvud. jobbigt :/ Pleas stop!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards