Direktlänk till inlägg 21 augusti 2007

Jag är tjejen som förlorade sitt goda rykte och aldrig saknat det.

Av Kickan Lidén - 21 augusti 2007 14:07


Hejhopp.


Ja , nu har man nyss vaknat .. Och i brist på annat så sätter man sej här vid dumburken det första man gör , no life lixom :P . Idag skulle man bli medsläpad på Ikea också :) sött. sen ska jag upp till dumsöråker och sova för att sen kliva upp imorgon klockan sex och åka hem igen , dumt och Allmänt jobbigt bara. Men vad gör man inte för dej hjärtat<3. Ihelgen vankas det fest igen (: I like it. Skulle skaffa Chaufför för att dra några varv runt stan och dricka nåra kalla. Sommarlovet är ju snart slut så klart man måste njuta dom sista dagarna , Fasst igentligen är jag ledig en vecka till .. Men vad gör man inte för lite fest ? Haha . Åker till pappsen imorn också , kommer hem på fredag. Måste ju spendera lite tid med han också.. Åsså nu äre ju bara en vecka kvar sen är det ett år tills jag gör vafan jag vill. Längtar som en jude. Näe , nu ska dricka nåra koppar kaffe och ta en rök på balkongen.


 Namn:Christine " Kickan" Lidén

Födelsedag: 900828
Hemstad: Sundsvall
Ögonfärg: Mörkbrun

Hårfärg: Blond

Längd:172 nått sånt.
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanor: Att jag är alldeles för stor i käften vissa gånger , haha!
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 36
Är dina föräldrar skilda? Ja.
Skor i dag: Nike , ja. Jag har alldeles för många skor.
Svagheter: Hehe , ja ? jag vet inte . Im supergirl
Rädslor: Faktiskt ganska mörkrädd.
Mål för året: Ehm , inte dricka för mkt sprit kanske ?
Det första du tänker på när du vaknar:FAN ! försenad igen.

Antal...
Personer du kysst: Hallelulija , den som vet det kan gärna berätta det för mej , men det är väl en del antar jag.
Haft sex med: tell me.

Syskon: 2 bröder .
Piercings: Har haft en del lite här&där men nu bara tungan , snart så.
Tatueringar: Skulle gjort än men jag ångrade mej och väntar ist.

Framtiden...
Namn på barn: Stella tkr jag är fint (:
Vad vill du bli när du blir gammal?: Jag kommer nog inte bli gammal.

Drömjobbet: När jag var liten ville jag bli hora eftersom man fick pengar för att kramas , lr så ville jag bli statsminister.. Men har kommit på andra tankar nu och kommer förmodligen jobba med hästar :)

Favorit...
Mat: tacos är gott.
Sport: Ridning så klart!
Djur: Hästar (Roligare att rida än killar)
Glass: Twister
Godis: Snusmumrikar.
Låt: Fergie - Big girls dont cry , sjukt bra (:
Nummer: 13
Tuggummi: Extra , dom där gröna.
Helgdag:Fredag hela veckan.
Årstid: Sommar
Tandkrämsmak: who cares ?
Radiostation: hm , ?

Har du någonsin...
Varit kär? Ja.
Blivit dissad? Ja
Rymt hemifrån? Mjo , ett antal gånger haha!
Föreställt dig ditt ragg naken? Nja , kan komma på så dumma tankar då.
Skolkat? För mkt.
Sovit utomhus? haha ,ja.
Gråtit i skolan? Mjo.
Spytt i skolan? Ehm , jo jag tror det.
Velat bli modell? Varför inte ?
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? Ja , haha !
Sett en död människa? Ehm.
Använt droger? Ja , stupid girl , shame on me .
Ätit sushi? Nej , men skulle vilja.
Retats? haha , alltid.

This or that...
Cider eller öl? Öl , mumma.
Pepsi/Cola? Cola.
Mc Donalds/Burger King? Donken , men helst inget.
Kärlek eller sex? Sex är bra.
Jordgubbar/blåbär? Jordgubbar
Kött/veg? Kött
Tv/film? Film
Gitarr/trummor? Bådeoch.
Adidas/Nike? Haha , nike får det väl bli.
Kinesiskt/mexikanskt? Kina
Kakor/paj? hm , matpaj är gott.
Mtv/Vh1? Mtv
Blind/döv? Döv

Kan du...
Gå ner i splitt? Haha , näe. Men när jag var liten och smärt.
Skriva med båda händerna? Faktiskt , men det blir inte så snyggt med vänster , Haha.
Vissla? Vem kan inte ?:O
Blåsa en bubbla? Klart jag kan.
Ha dina ögon i kors? kan ha mina ögon hur som helst typ.
Nudda näsan med tungan? Näästan.

Är du...
Less? Nja , varför ?
Glad? Nja, liksom inge humör alls.
Arg? Men det är väl inge kul att gå runt och vara arg , lr ?

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? Hm ? Ronny
Du pratade med? Ronny
Du smsade med? Ehm , Jennifer.
Du kramade? Hm , Emelie tror jag.
Du skällde på? hm , jadu. Mamma tror jag , för hon inte gav mej nå pengar.
Du såg? Ronny
Du sov med? Ronny

Senast du...
Skrattade? ehm , när jag var med Emelie sist.
Grät? Gråter inte , HM !
Kollade på film? Söndags tror jag.
Tuggade tuggummi? Ihelgen
Drog ett skämt? Hm , dont remeber.
Sjöng en sång? Alldels nyss , gapar och skriker. LALALAAA!


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Hm , skog . blir deprimerad , Vill hem och se asfalten.
Lyssnar du på musik nu? Ooja
Om ja, vad?  Fergie - Big girls dont cry.
Vad har du på dig? Ett linne & trosor .
Vad är det på din musmatta? Har bärbar så jag använder inte det.

Har du...
Blivit kallad hora? Ja det har jag väl .
Ljugit om din ålder? Hahaha , ja .. När jag var på fyllan en gång så ljög jag & sa att jag var 13 . HAHAHAHAAH !
Bråkat utan anledning? Det kan va kul ibland , ja.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Alldeles för mkt . Så hell yeah och mer ska det bli.
Rökt? Ja
Shoppat? Hm , det har jag nog det.
Skejtat? haha , näe men hade jag en så skulle jag prova på fyllan.
Bakat? Njäe.
Motionerat? Jorå , jag ska bli en frisk&sun människa .. Om man bortser från alkoholen , Hehe. 

Solat? Har blivit dåligt med det med tanke på allt festande så har man varit ljusskygg på dagarna och kommit fram på kvällskvisten för mera festande.
Haft sex? Jorå , visst har jag det.
Pussats med någon? yesbox
Pratat i telefonen mera än i 60min? Jajjamensan , jag&emelie har telefonsex varje dag typ.

Vem?
Kan du lita på? Emelie&Ronny
Vet allt om dig? Emelie&Ronny
Längar du efter? Behöver inte längta efter ngn.

Vad ska du göra?
Ikväll? Vara med älsko.
Idag? dagen har redan varit men jag har väl sutte och surrat med mamma & pimpla kaffe och rökt.



1 önskan: Att bli snuskigt rik och ta med mej alla mina vänner och festa som aldrig förr på Franska rivieran.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Lidén - 24 oktober 2007 12:09

    Sitter på skolan och kollar på häst annonser. Vill så gärna skaffa  en igen :) Men trplogtvis så så kommer det inte finnas pengar till det nu om jag ska flytta hemifrån:/ Aja , om en stund ska vi på Studiebesök på Djurkliniken vilket kan bli skoj...

Av Kickan Lidén - 23 oktober 2007 01:06

  Jag vet verkligen vem jag är nu .. no one.. fan

Av Kickan Lidén - 22 oktober 2007 17:20

  Fiddeluttenskrutten.   Har varit på skolan idag , trött som fan. Aja , Syon kom idag också så vi kokade ihop några bra idéer jag & Linda har fått Valedering på häst  lr äh jag orkar inte förklara. Aja , efterskolan så gick Linda med mej till ljusta...

Av Kickan Lidén - 20 oktober 2007 15:27

   Goddag :)   Åh , va skönt det har varit att sova ut :) me like . Är fortfarande i Söråker hos hjärtat.. Ska käka tacos sen och sen komr Petra&Tommy och hämtar oss , hoppas det blir nå buskul ikv . Ha . Aja , vi har iaf beställt lite grejjer tills ...

Av Kickan Lidén - 19 oktober 2007 22:51

    Hejhopp , idag är det fredag.   Har nyss suttit och snackat med Myran " Coccis" i telefonen om hur äcklig en viss person är. Haha , no life lixom.   anyway... Jag försöker smälta att jag aldrig kommer att få min älskade underbara  vackra snygga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards