Alla inlägg den 6 september 2007

Av Kickan Lidén - 6 september 2007 16:21


Ja hej.


Skolan idag då , förstås kom jag försent .. haha , fick en liten "utskällning" lr vafan man ska kalla det , så whatever. Kom dit och då var det lunch och sen satt vi ute och rökte och hinkade nåra koppar kaffe. Sen vare dax att åka på Hööks och inhandla nya ridsaker men Jag&Emelie fick inte det vi ville ha så då vart man trotsig och då ville vi inte ha nånting ( krävande som man är ) så då stack vi på Barnenshus och köpte snarra ist :) Sen var vi på Step In på nå jävla studiebesök typ..Så nu ska vi börja träna 1-2 dagar i veckan , najs ! Men lat som man är så orkar man väl inte endå. Näe nu ska jag ringa tämy och deala lite.


Älskar min söt , du&jag föralltid .

Av Kickan Lidén - 6 september 2007 00:33


Godkväll.


Fick ett ryck nu bara och kännde att jag måste bara skriva blogg. Beroendeframkallande lixom , hehe. Ja , nu har jag fyllt år och det vart ett helvetes partaj , åtmindstone en massa supning .. Jag klagar inte , men i lördags  vart jag riktigt störfull så började jag att grina och bara skrek " Jag ORKAR INGE MEEEER " Haha , jag tyckte det var så jobbigt att vara så full så man började böla. Haha , ja jag säger ju det. Men kul har jag haft med både det en och det andra. Hehe ^^ ,


Skolan börjar..


Ja , och vaknade upp i måndags och var så fruktansvärt sliten så jag fick "magsjuka" Haha , så jag ägnade dagen till mina nya grannar , Petra&Tommy (: Kul att vara grannar igen. Igår var jag också hemma " tisdag " Jag tänkte ju att man kan ju inte ha magsjuka bara en dag lixom.. haha , så då var jag med Petra och vi satt och surrade om allt möjlig , drack kaffe och rökte som vanligt. Sen var vi ute med hundarna en sväng också .. Senare på dagen så åkte jag och mamma och hämtade älskling <3 , Åkte hem och käkade och sen vare bara att montera ner mitt stora as till säng för jag och Petra kom på att vi ska byta (: Ville inte ha en så stor säng så vi bytte och jag vart kanon nöjd :) Sen gick jag och hjärtat hem och kikade lite på Idol , haha vilka dårar det finns. Vissa borde sitta innne på psyk lr ngt , senare så tog vi en dusch och myste lite och sen kom Jennifer&Andreas och hämtade oss. Vi drog hem till hjärtat och kollade på hans nyinköpta Valiant , Åh vilken pärla :) Så vi besämde oss för att jag , älsk , jennifer&andreas ska dra en repa på stan med Vallen nästa helg och dricka öl . Myyyyysigt!



Dagen..

Ja , jag tog mej i kragen och klev upp imorse , fan va de var kallt här hemma :/ har tydligen blivit fel på golvärmen så det var 16grader när vi vaknade så man huttrade in i duschen och drack lite kaffe sen vart det fart .. Kom till skolan och var där och red , självklart hjärtat mitt , Purito .. Fan va kär jag är i den hästen alltså. Gick sådära att rida , har ju inte ride på hela sommaren så man var lite stel. Men i högergaloppen var han riktigt fin. Tyckte Gittan också , så det handlar bara om att komma igång igen men det gör vi alltid, så nu äre hoppnning på fredag . Ja , senare vid 14,oo kom jag hem och la mej i sängen HELT slut bara sådär. Sen tog jag mej en dusch och gick upp till Petra . Myran var också där , saknat min coccos.. Ja iaf så såg vi på Idol , haha säger jag bara igen. Vi drack nån grogg och mös bara , sen drog och och My hem . Älsko skulle igentligen kommit också men han fick ingen skjuts ;/ Ledsen i ögat.. anyway så gick jag hem och nördade framför datorn sen kom jag på , FAN jag har fullt med tvätt i tvättstugan .. ÅH IT SUXX! Så nu har jag tvättat som en dåre  och städat men vart tvungen att sätta mej här några minuter..Näe , nu ska jag forsätta städa och ända lite mer ljus , SVINKALLT! .


Annars så . . .


Har jag varit grymt deprimerad ett par dagar , har varit hur jobbigt som helst . Suttit hemma och bölat i min ensamhet , kan inte sova på nätterna & mått allmänt piss . Hoppas allt blir bra , men det känns som hela världen hänger på mina axlar. Det är jag som har problem & jag måste lösa dom. Hoppas det inte blir så förbanna svårt.



Min älsklings Purito , fin va ? ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards