Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Saknat.

Av Kickan Lidén - 6 september 2007 00:33


Godkväll.


Fick ett ryck nu bara och kännde att jag måste bara skriva blogg. Beroendeframkallande lixom , hehe. Ja , nu har jag fyllt år och det vart ett helvetes partaj , åtmindstone en massa supning .. Jag klagar inte , men i lördags  vart jag riktigt störfull så började jag att grina och bara skrek " Jag ORKAR INGE MEEEER " Haha , jag tyckte det var så jobbigt att vara så full så man började böla. Haha , ja jag säger ju det. Men kul har jag haft med både det en och det andra. Hehe ^^ ,


Skolan börjar..


Ja , och vaknade upp i måndags och var så fruktansvärt sliten så jag fick "magsjuka" Haha , så jag ägnade dagen till mina nya grannar , Petra&Tommy (: Kul att vara grannar igen. Igår var jag också hemma " tisdag " Jag tänkte ju att man kan ju inte ha magsjuka bara en dag lixom.. haha , så då var jag med Petra och vi satt och surrade om allt möjlig , drack kaffe och rökte som vanligt. Sen var vi ute med hundarna en sväng också .. Senare på dagen så åkte jag och mamma och hämtade älskling <3 , Åkte hem och käkade och sen vare bara att montera ner mitt stora as till säng för jag och Petra kom på att vi ska byta (: Ville inte ha en så stor säng så vi bytte och jag vart kanon nöjd :) Sen gick jag och hjärtat hem och kikade lite på Idol , haha vilka dårar det finns. Vissa borde sitta innne på psyk lr ngt , senare så tog vi en dusch och myste lite och sen kom Jennifer&Andreas och hämtade oss. Vi drog hem till hjärtat och kollade på hans nyinköpta Valiant , Åh vilken pärla :) Så vi besämde oss för att jag , älsk , jennifer&andreas ska dra en repa på stan med Vallen nästa helg och dricka öl . Myyyyysigt!



Dagen..

Ja , jag tog mej i kragen och klev upp imorse , fan va de var kallt här hemma :/ har tydligen blivit fel på golvärmen så det var 16grader när vi vaknade så man huttrade in i duschen och drack lite kaffe sen vart det fart .. Kom till skolan och var där och red , självklart hjärtat mitt , Purito .. Fan va kär jag är i den hästen alltså. Gick sådära att rida , har ju inte ride på hela sommaren så man var lite stel. Men i högergaloppen var han riktigt fin. Tyckte Gittan också , så det handlar bara om att komma igång igen men det gör vi alltid, så nu äre hoppnning på fredag . Ja , senare vid 14,oo kom jag hem och la mej i sängen HELT slut bara sådär. Sen tog jag mej en dusch och gick upp till Petra . Myran var också där , saknat min coccos.. Ja iaf så såg vi på Idol , haha säger jag bara igen. Vi drack nån grogg och mös bara , sen drog och och My hem . Älsko skulle igentligen kommit också men han fick ingen skjuts ;/ Ledsen i ögat.. anyway så gick jag hem och nördade framför datorn sen kom jag på , FAN jag har fullt med tvätt i tvättstugan .. ÅH IT SUXX! Så nu har jag tvättat som en dåre  och städat men vart tvungen att sätta mej här några minuter..Näe , nu ska jag forsätta städa och ända lite mer ljus , SVINKALLT! .


Annars så . . .


Har jag varit grymt deprimerad ett par dagar , har varit hur jobbigt som helst . Suttit hemma och bölat i min ensamhet , kan inte sova på nätterna & mått allmänt piss . Hoppas allt blir bra , men det känns som hela världen hänger på mina axlar. Det är jag som har problem & jag måste lösa dom. Hoppas det inte blir så förbanna svårt.



Min älsklings Purito , fin va ? ;)  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Lidén - 24 oktober 2007 12:09

    Sitter på skolan och kollar på häst annonser. Vill så gärna skaffa  en igen :) Men trplogtvis så så kommer det inte finnas pengar till det nu om jag ska flytta hemifrån:/ Aja , om en stund ska vi på Studiebesök på Djurkliniken vilket kan bli skoj...

Av Kickan Lidén - 23 oktober 2007 01:06

  Jag vet verkligen vem jag är nu .. no one.. fan

Av Kickan Lidén - 22 oktober 2007 17:20

  Fiddeluttenskrutten.   Har varit på skolan idag , trött som fan. Aja , Syon kom idag också så vi kokade ihop några bra idéer jag & Linda har fått Valedering på häst  lr äh jag orkar inte förklara. Aja , efterskolan så gick Linda med mej till ljusta...

Av Kickan Lidén - 20 oktober 2007 15:27

   Goddag :)   Åh , va skönt det har varit att sova ut :) me like . Är fortfarande i Söråker hos hjärtat.. Ska käka tacos sen och sen komr Petra&Tommy och hämtar oss , hoppas det blir nå buskul ikv . Ha . Aja , vi har iaf beställt lite grejjer tills ...

Av Kickan Lidén - 19 oktober 2007 22:51

    Hejhopp , idag är det fredag.   Har nyss suttit och snackat med Myran " Coccis" i telefonen om hur äcklig en viss person är. Haha , no life lixom.   anyway... Jag försöker smälta att jag aldrig kommer att få min älskade underbara  vackra snygga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards