Alla inlägg den 13 september 2007

Av Kickan Lidén - 13 september 2007 11:33



hejhopp.


Sitter på skolan och tråkar , sitter och läser en bok :) Mias Hemlighet. Skitbra faktiskt , förutom att jag somnade en liten stund ..haha , höll på att skita ner mej när Jenni kom in för att se vad jag gjorde;P Aja , Emelie jäveln kom inte på skolan idag helr.. Satans ungjävel! Idag ska jag ringa på en lägenhet också , lr två kanske .. En i skönvik & en dörr i dörr med Petra&tommy :) Fan va kul ! Hjärtat verkade inte så sugen på att bo i skönvik , och det gör nog inte jag helr för den delen. Aja , spännande blir det :) Iii , pirrar i magen.


 Gårdagen ; Satt typ hemma framför datorn&tv;n. Skööönt att ha bärbar så man kan feta i sängen. Hann inte städa helr , lr hann&hann , jag orkade helt enkelt inte . Så idag ska jag ta mej i kragen och städa så fort jag komr hem.. Aja , runt 21;30 kom Petra och  frågade om vi skulle ut och gå så då gjorde vi det .. Så nu ska vi börja med våra promenader igen :) Såå skönt , var ute ganska länge igår.. Sen när vi kom till dom så satt vi oss och kollade på Vägen ut. Haha ;) roowligt. Sne jag jag och hjärtat hem och myste och kollade klart på filmen.


Dagen ; Ja , som sagt ska jag hem  och städa och sen jag försöka luska fram lite pengar så  det blir nå röjj ihelgen , men det ordnar sej alltid :) Sen ska man väl sitta och hinka kaffe med Tommy&Ronny och hinka kaffe och vänta på att Petra slutar så vi kan gå ut och gå , men ho slutar inte förens nio :S , aja nu har vi lunch så jag ska ta och dra mej ..



Jag tror jag har sprungit rakt in i en vägg , sitter som på nålar och väntar på hjärtat ska komma .. vill inte vara själv nu.


Hejsvejs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards