Alla inlägg den 7 september 2007

Av Kickan Lidén - 7 september 2007 08:21


vad jag vill , lr ska göra.. fan fan fan !


Ja hej , känner mej allmänt less just nu ;/ fan  , varför skare va såhär ? Aja , jag ska inte trötta ut er med mina depressioner. Har nyss kommit på skolan , *gäääääsp* Ska rida idag också , men just nu känner jag bara att jag vill ingenting.


Gårdagen ; Tillbringade jag med Petra , Tommy&Ronny. Käkade Oxfilé hemma hos dom , gott. Sen åkte Ronny&Tommy iväg så jag och Petra satt oss och drack kaffe och kollade på Idol , Haha säger jag bara än engång. Sen åkte vi ut en sväng och åkte , åkte upp till gamla Psyket *o0o0 scaaary* >NOT< fast jag var nog den enda som tyckte det. Sen åkte vi ner till stan igen och då såg vi Micke nån som grabbsen jobbar med så då körde vi som galningar efter han . HAHA , sen så när vi väl  visste vart han bodde så åkte vi på Shell och köpte 1liter FIL ;D Och åkte tillbaka till han och hällde ut hela den över hans bil. haha , no life lixom. Sen åkte vi hem och sov.


Kvällen ; Ska självklart spenderas med Emelie (: gissa vad vi ska göra ?:O Haha , ja fest fest fest . och förmodligen hela helgen också..



Näe nu orkar jag inge mer , börjar nu snart också. Skulle helst av allt vara med dej ihelgen hjärta . Men allt är så förbannat fel just nu , vadfan ska jag göra ? Det skär i hjärtat :'(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards